zondag 5 september 2010

Fair

Pff, wat een dag gisteren. Mama en ik hadden er heel wat van verwacht maar helaas. Het was een super organisatie, de kramen waren gesponsord, het was allemaal leuk aangekleed en er was veel te doen voor de kleintjes. Helaas hadden we alleen maar kijkers.


Dit waren onze kramen, mama(nuzzelspul) had deze keer al haar blauwe serviezen uit de kasten getrokken, dus heel veel inpakwerk.
Ik had geprobeerd om alvast een beetje de herfstsfeer weer te geven, maar wat hebben wij een heerlijk weer gehad! We hebben het maar als een theekransje gezien waarbij we ook nog br
uin werden, want ik heb helaas deze dag maar 10 euro verdient. Nou, ik bedoel maar...

foto 1; ome Appie en Papa, paardenkenners kijkend bij een smit die aan het werk was. Papa is diegene met grijs shirt, donker haar en bril.
foto 2; ik probeer het nog maar eens anders neer te zetten. Grr mensen kom wat kopen! :P


-Vanavond komen er weer nieuwe producten online. Ook ga ik vanmiddag nog even een zinken kan halen dus die zal waarschijnlijk volgende week ook online komen(voor diegene die er nog dolgraag 1 willen)
- De site van www.dewoonwinkel.nu word helemaal vernieuwd! Kijk gauw op de huidige site wanneer hij de lucht in gaat. Waarschijnlijk staan er op de nieuwe site een heleboel "nieuwe" spulletjes, dus dat word er gauw bij zijn!

6 opmerkingen:

  1. Wat jammer zeg!! en je kraam ziet er juist zo prachtig uit!! Ik zie heeeel veeeel leuke dingen!
    fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonde zeg, ik denk dat er heel wat liefhebbers in Lille rondlopen, vind het ook in blogland wat stilletjes.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och wat sneu!
    gelukkig had je geen kraamgeld...
    en wel lekker weer...
    LG.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer, want het ziet er echt prachtig uit. En ik zie zo al wel mooi spul staan. Maar weet je soms moet je keuzes maken wat je uit wilt geven.

    fijne avond
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zagen de kramen er schitterend uit! Helaas niet de tijd gevonden om langs te komen. We hadden vroeg in de ochtend Bakkeveen, en later op de dag moest Rick met zijn auto aan de slag.
    Jammer jammer, want het ziet er allemaal even verleidelijk uit wat jullie hebben uitgestald.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer zeg, heb je er zoveel werk mee, het ziet er prachtig uit!!

    Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar wie weet....een volgende keer, aan de inrichting van de kramen kan het in ieder geval niet liggen, want dat ziet er super uit!

    groetjes,
    yolanda

    BeantwoordenVerwijderen