zondag 30 januari 2011

ouders slaapkamer

Hier heb ik niets gedaan hoor maar toch even wat leuke plaatjes..



Er hangt een prachtig regaal tegenover het bed, met wat leuke spulletjes en mama's trouwjurk. Ze heeft een prachtige kroonluchter boven het bed hangen en een kast vol met leuke stofjes en quilten.

Nog even een opletten voor de dames die mijn webwinkel geregeld bezoeken..waarschijnlijk begin ik dinsdag weer met werken dus dan worden er 's ochtends geen spullen geplaatst maar 's avonds het kan zijn dat dit donderdag weer het geval is.
Fijne zondag!! Ik ga de nieuwe handel op de foto zetten :)

9 opmerkingen:

  1. Mooi hoor de slaapkamer van je mams!!! fijne zondag ! liefs van mij.,...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo,alweer zo mooiiiiii....
    Ik zit op het moment midden in de witkalk in de slaapkamer,deze gaat nu helemaal in...het WIT..
    Wat een enige trouwjurk weer eens iets anders dan de geijkte modellen(had ik wel trouwens hoor)maar deze is heel mooi.
    En de kroonluchter....ja daar hoef ik geen woorden aan toe te voegen hé....mmmmmmmm.

    lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is mooi dat jij dinsdag ook moet werken, misschien maak ik dan ook eens een kans. Want die ene kom is dus ook weer SOLD.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die kroonluchter. Ben benieuwd wat je dinsdag weer in de aanbieding hebt. Gr. Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk nieuws zeg...je hebt weer een baan?
    Helemaal top zeg van harte! Oh jouw jaar zeg...
    Verhuizen...nieuwe baan.....top.
    Fijne week
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha de reactie van Lia had de mijne kunnen zijn! Ik ben ook altijd te laat, dan is al het moois al weg ;(
    Groeten, Corine(THUIS)
    PS. veel werkplezier dan dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Ziet er heerlijk knus uit, prachtig!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om in je reacties te lezen dat je webwinkel zo'n succes is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een herlijk huis heeft je moeder zeg. prachtig hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen