zaterdag 12 maart 2011

(ge)Hemel(te)

Dit is niet leuk...had al een heeeeeeel verhaal getypt over de tandarts foto's geplaatst loopt die PIEP laptop weer vast :(

Nog maar een keer dan.. de tandarts was vreselijk..zelfs mijn schoonmoeder die echt wel wat kan hebben zei later in de auto: wat een slager..ik heb gister van 10 sochtends tot 10 uur savonds op de bank gelegen helemaal lam van alle pijnstillers en nog was de pijn ondragelijk. Hij heeft me een wortelkanaalbehandeling gegeven wat op dat moment heel pijnlijk was omdat hij niet wachtte totdat de verdoving ging werken en een enorm gat gevuld waar ik al te lang mee rondliep..dit heeft hij zo ruig en wild gedaan dat mijn gehemelte kapot is..ik aan de andere kant een enorme blaar heb en het gister voelde alsof er recht een satestokje in gespiest zat waarom mijn tand ZOEM ZOEM deed.. wist niet waar ik het moest zoeken..toch maar eens nadenken om met de schoonfam. naar hun tandarts te gaan..moet 11 april weer voor wat kleine plekjes uit voorzorg en zie het zooo niet zitten...

Vanochtend nog op jacht geweest maar het viel niet mee..wat zal ik blij zijn als alle buitenmarkten weer beginnen..zucht..toch heb ik weer een voorraadje bij elkaar gesprokkeld voor jullie voor morgenvroeg


Tot morgenvroeg? Een hele fijne avond..ik ga na een ochtend van jacht..een middag van planten overpoten/schuttingen plaatsen, tegels zetten en een avond van huishouding lekker op de bank...
Kopje thee,, bastogne en straks lekker chippie en kaasje wat ik weer zonder pijn kan eten :D na een half jaar ahum..

12 opmerkingen:

  1. ja tandartsbezoeken zijn ook geen pleziertje voor mij.... wat vreselijk dat je niet een "aardiger" tandarts hebt getroffen.. toch maar eens om je heen kijken voor een nieuwe
    Als je dan toch heen moet dan wel naar 1 waar je je een beetje thuis voelt toch?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pffff...heftig hoor....maar het zit er weer op toch ??? sterkte...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een ramp zeg die tandarts neem je toch een andere de volgende keer!1
    Beterschap gewenst hoor!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ramp die tandarts! Er zijn er nog meer ....toch?
    Het is al niet zo'n pretje om er naar toe te gaan en op deze manier is helemaal de lol eraf!

    Beterschap en lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOhhh, bah,...de tandarts vind ik ook geen pretje,....
    En heeft het allemaal gesmaakt, zo lekker lui op de bank met als dat lekkers???? Zal vast wel!! Fijne zondag,..
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh wat erg wat een tandarts zeg nou als ik jou was ging ik een andere zoeken ik heb dit zelf ook gehad die van mij was ook een verschrikking
    en ik dacht ik ben gek maar daar ga ik niet meer heen
    ik heb nu een andere nou ik weet niet wat me overkomt zo leuke tandarts en die stelt me helemaal op mijn gemak en bij hem voel ik niks
    mijn kies is laatst getrokken nou dat ging goed
    ook wel na die tijd pijn gehad maar dat was na een paar dagen over
    ik ben blij dat hij eruit is want mijn andere tandarts had hem verknoeid en ook een zenuwbehandeling gegeven ik dacht dat ik tegen het plafond knalde zo zeer ik ben aan het scheldden geweest op dat mens
    en nu heb ik gelukkig een andere dus bedenk je want er zijn ook goede tandartsen
    succes en sterkte met je mond
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik dit zo hoor dan zou ik zeker op zoek gaan naar een andere tandarts. Op deze manier zit je dagen voor een tandartsbezoek al met migraine en pijn in je buik. Als je angst hebt dan hoort een tandarts daar rekening mee te houden! Ik hoop dat je je ondertussen beter voelt en dat je heerlijk van je versnaperingen hebt kunnen genieten. Fijne zondag, groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ZOOOO....dat was dus de tandarts,..pffff ik snap het niet ik heb drie keer een wortelkanaalbehandeling gehad en dat is mij heel erg meegevallen allemaal.
    Inderdaad mischien een FOUTE tandarts maar het kan ook aan te lang wachten met behandelen liggen en dan gaat ie dwars door de woretlpunt heen en als de verdoving dan niet werkt.....AUW !!!
    Maar het is gelukkig weer voorbij en nu mischien toch maar op zoek naar een andere tandarts.

    Fijne zondag verder.

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meisje toch, ik kreeg met het lezen van je verhaal, vanzelf pijn aan mijn tanden. Tjonge, hij is wel erg grof in je mond te werk gegaan als je dat zo leest. Misschien toch maar eens een ander zoeken? Geniet maar weer snel van je chippies en bastonge en kaasjes..sterkte Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn beroep lijkt me..tandarts..volgens mij is er dan niemand blij met je ;)
    En ik ben wéér te laat in je winkeltje..de zaken gaan goed hè, bijna elke nieuwe lading is direct 'sold'!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love your blog, so much inspiration and gorgeous pictures. Have a great evening!
    /Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje,wat een tandarts,zeg,had er meteen weggegaan,kan je er geen werk van maken?
    Sterkte ermee!.

    BeantwoordenVerwijderen