maandag 19 september 2011

Terug van de jacht

Daar zijn we dan weer. Helemaal kapot maar weer zeer tevreden.
Er was niet zoveel als de laatste keer, maar heb nu wat duurdere kwaliteit spulletjes ingekocht.
We hebben zaterdagnacht in een trekkershut geslapen, nou dat is toch een stuk fijner dan een tentje. Dit gaan we zeker vaker doen.






Dit is nog niet alles. Vanavond zal een deel online komen, maar vanavond komen er ook producten van mama online die een mooie score had in het buitenland zoals bordenrekken, slachttafel en veel leuke krukjes en bankjes.
Tot vanavond en een fijne week!

5 opmerkingen:

  1. Ha Sanne een lekker positieve post! Het was een geslaagd weekend dat is duidelijk :)
    Die spullen van je moeder komen die ook in jouw winkel??
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee Sanne,
    Wat leuk !! en in een trekkershutje gaat prima hé.
    Was je moeder ook mee !!! en vond ze het leuk ?? vast wel...
    Je hebt toch niet dat kuikentje gekocht hé ??? achhh...
    Wij slapen het komende weekend in......DE AUTO....ahummm...ik weet niet hoe dat zal aflopen en ik kom er vast gebroken uit,haha.. maar dat zien we dan wel weer.

    Groetjes van mij....

    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige spullen. Ik ga van de week lekker even snuffelen in je webwinkel. Ga zo door.
    groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat heb je een mooie spulletjes gescoord Sanne. Ik ga straks even in je winkel kijken.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Immer wieder ein Besuch Wert bei DIr! GLG colores

    BeantwoordenVerwijderen