maandag 28 mei 2012

new home

Ja geen echt nieuw huis, maar alles is verzet..ik wilde al heel lang de bank voor het raam. Maar dan zou de tvkast in het midden van de kamer moeten, na lang dubben toch maar geprobeerd. Ik ben erg blij met de plek van de bank, maar de plek van de tv weet ik nog niet helemaal. Ook anton is niet tevreden want het zonlicht schijnt nu in de tv. Gg het word tijd voor een ander huis ;)..en dan wil ik vast deze woonkamer terug want hij is wel groot en makkelijk in te richten maarja,, Sanne wil altijd wat anders dan anders..Even wat foto's van nieuwe spullen in mijn huis en in de winkel.

Yeah, not a real new home, but some furniture is replaced. I wanted for a long time the couch before the window. But then the television should go to the middle of the room. After a long tought i just tried. Im really glad with the place from the couch but not with the television. Gg its time for a really new home ;) .. but when we would have a new home i am sure i want this living room back because its simple to decorate..but yeah,,Sanne always wants something else then normal...Here some pictures from some new products in home and shop.

Ik kocht een prachtig pastelgroen bankje. En vond op de rommelmarkt prachtige oude kussens. Bij mama vond ik een mooi sprei. Het bankje staat natuurlijk normaal bij de tafel, maar even voor de foto;)

I bought a beautiful pastel green bench. And found at the fleamarket some beautiful old pillows. With my mom i bought an old spread. The bench is normally standing with the table but for a nice photo... ;)


Aangezien het kamerscherm aan de achterkant van de tvkast staat heeft de werkbank nu een plek tegen de muur gekregen.

Because the folding screen has a place on the back from the television the worktable has a new place against the white wall.

Deze prachtige vaas is te koop.
This beautiful vase is for sale :(

Ik vond wat "nieuwe" doosjes
I found some "new" boxes


Dit vind je nu en de komende tijd terug in de webshop www.serviesenbrocante.nl
These products you find now and later in our webshop www.serviesenbrocante.nl





Allemaal een fijne week gewenst!
Have a nice week!!

6 opmerkingen:

  1. Prachtige plaatjes weer. Wou dat ik wat meer kon veranderen in de kamer, maar wij hebben een aparte vorm, waardoor dat moeilijk is. En ik hou juist zo van lekker schuiven. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu had ik ook wel overzichtsfoto's verwacht van hoe je het nu hebt ingericht :-))
    Maar mooi hoor! Die bank is geweldig..
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de sfeer op de tweede foto geweldig!!
    Mooie aankoop dit bankje .....
    Ook de nieuwe banner geeft een mooi sfeertje weer.

    Ik wens je een fijne nieuwe week toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schuiven met je meubels ik vind het ook zo leuk maar die rot tv altijd rekening mee houden met het gevolg dat alles weer terug moet op de ouwe plek...je bankje is schattig!!!
    Succes er mee..

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent ondanks het lokkende weer druk geweest binnen..
    nog maar even doorschuiven denk ik, want als het niet echt zint is het geen blijverdje!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om op deze manier een 'nieuw' huis te creëren! Prachtige stoffen doosjes.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen