dinsdag 12 juni 2012

Fotoshoot

Vandaag een fotoshoot thuis gehad, pff wat ben ik aan het poetsen geweest en natuurlijk moest tjibbe het op het laaste moment weer vies maken. Ik heb erg veel geleerd van het fotograferen puur en alleen door naar haar te kijken. Zie een paar creaties van mij.






Ik ben zeer trots op het resultaat..en dat ik eindelijk tjibbe erbij op heb(zie laatste foto)
Morgen werken en dan donderdag klaar maken voor de fair in Diepenheim, met alle "nieuwe" spullen die kant op, we hebben er weer zin in!
Fijne week!

14 opmerkingen:

  1. Ohhhhh es sieht so schön aus.Bin ganz verzaubert liebe Grüße und knuddel mir den kleinen.nina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om een fotoshoot thuis te hebben gehad. Was dat voor een magazine? Want je maakt ons nu wel nieuwsgierig...
    Mooie foto's en helemaal dat Tjibbe ook op de foto mocht.

    Fijne avond
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er weer prachtig uit! En je hebt een nieuwe tafel gevonden zie ik, was dit helemaal wat je zocht?
    Schitterend servies zie ik staan..
    En wat leuk Tjibbe erbij op zo'n mooie foto :-)

    groetjes
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, jij hebt zeker de kunst afgekeken. Pracht foto's.....enne.....je maakt me wel nieuwsgierig......;) wordt vast en zeker vervolgd ;)
    En ach die lieve Tjibbe nu al beroemd.

    Fijne avond

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was nog van plan om naar Diepenheim te gaan.. wie weet zien we elkaar....heb geen idee hoe je er uit ziet..misschien herken je mij..hahaha......groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's heb je gemaakt, nog mooier zijn ze als je ze iets groter plaatst denk ik. Even op de foto klikken en dan kun je ze vergroten, kunnen we er nog meer van genieten. En ik ben zeer benieuwd waar we ze terug gaan zien....lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's. Daar kun je met recht trots op zijn!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi sanne
    prachtige foto,s heb je gemaakt ik ben helemaal weg van de mooie stoel als je hem ooit weg doet denk dan aan mijn kijk je lieve woef eens liggen
    lieve groetjes rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw mooie plaatjes weer.
    Kortom ook een mooi sfeertje!
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt echt een zweeds sfeertje bij je thuis, gaaf hoor! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi gedaan hoor..ziet er super uit..en tjibbe is echt een schatje
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi ben via via op je prachtig blog gekomen ,wat een prachtige foto's en spullen natuurlijk volger geworden .....heerlijke sfeer ...wens je vast een fijn weekend en tot de volgende post lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, een fotoshoot.... En als die straks te zien is in een of ander blad (ariadne brocante??) dan hoor ik het graag.
    De foto's zijn erg mooi, maar die laatste is voor mij de favoriet.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Sanne Erg leuk jullie gisteren tussen de drukte door even gesproken te hebben!! Wat een prachtige kraam hadden jullie!!! Ik hoop jullie nog eens te ontmoeten en dan lekker even te kunnen babbelen..Geweldig zo een fotoshoot,ik ben zo benieuwd??!!! Waarvan?? Bij mij is de Ariadne ook geweest, heb ook een hele week lopen soppen, ha ha wat een stress...maar super leuk om mee te maken..

    Lieve groet Peet

    BeantwoordenVerwijderen