zondag 6 januari 2013

2013

Wij hebben een leuk oud en nieuw gehad.. ons kerstdiner was geslaagd en iedereen is vol naar huis gegaan..we hebben ons nichtje te logeren gehad en daarnaast winkels en markten bezocht afgewisseld met dagjes niets doen en lange wandelingen maken..heerlijk even vakantie.
Daarnaast ben ik 2 keer naar de dokter geweest en moet ik volgende week weer.
Heb een longtest gedaan en een allergie test.. ze denken bij de dokter dat ik astma heb en/of een allergie voor huisstofmijt/paarden. Ben de hele vakantie al verkouden en hoest mn longen uit mn lijf..
Ben benieuwd wat er uit komt donderdag!
Vanavond gaat de webwinkel weer openen met nieuwe spullen. Heb gelukkig weer wat bij elkaar kunnen sprokkelen, dit zijn altijd moeilijke tijden, weinig aanbod en hoge prijzen maar ik ben tevreden :)

Wens jullie allemaal een fijn en gezond 2013!

 We kochten een "nieuwe" eettafel waar ik smoooorverliefd op ben


 Ik maakte mn eigen agenda! Waar ik al heeeel veel leuke reacties op heb. Ga voor volgend jaar misschien wel 1 uitgeven ;)


 Kocht afgelopen tijd de mooooiste spullen..


 Servieskast :).. en dan te bedenken dat dit de helft van mijn verzameling is


 Keuken, de girandole kreeg ik van Anton toen we afgelopen mei 7 jaar samen waren.


 Slaapkamer..


 Producten die de komende tijd in de winkel komen:






18 opmerkingen:

  1. O die engeltjes....Sanne...i wish i wish....liefs van mij...beterschap...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tafel !! had je mijn tafel toch moeten houden die past hier precies bij toch...kan nu niet meer..die staat hier al ;-))))))
    Die stenen perkstenen met D erop staan hier ook !! Sils Home...mooie hé.
    Beterschap meis

    liefssssss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze van mn handelaar, daar zal sils home ze ook wel weg hebben.. nee hoor mijn nieuwe salontafel past beter bij onze nieuwe eettafel, groetjess

      Verwijderen
  3. Beautiful photos!!

    Have a nice evening
    Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Sanne,je hebt weer mooie foto's gemaakt.Ook wij hebben vandaag weer moeten sprokkelen voor nieuwe brocantes om de winkel weer aan te vullen en inderdaad,weinig aanbod en mega torenhoge prijzen.
    Veel beterschap gewenst en een goed 2013.Die agenda van jou is erg mooi,wie weet wat het nieuwe jaar je zal brengen.
    Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is moeilijk op het moment :( hopen dat er snel weer een betere tijd aan komt.. groetjesss

      Verwijderen
  5. Wat heb je weer prachtige spullen gefotografeerd!

    Fijne avond en ik hoop dat de uitslagen donderdag goed zijn.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik kan me voorstellen dat je verliefd op die tafel bent, ik zoek al zo lang naar een eettafel, die de juiste look heeft.
    Dit model zoek ik ook, maar dan in een donkere versie.
    Hij is echt super, net als de rest. Helemaal jouw ding...

    Fijne week
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ja.... waar maak jij zo'n agenda?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat ze iets vinden waardoor je je weer gauw beter voelt! En Sanne wat heb jij weer heerlijke sfeerplaatjes gemaakt! Je 'nieuwe' tafel is super, zo lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige foto's... ik zie zoveel mooie spulletjes!
    Ik zag je agenda al op FB voorbij komen; super!

    Beterschap met de longen/luchtwegen,
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Logisch dat je 'smoor'bent op die tafel, wat is ie mooi! En prachtige sfeerfoto's.
    Fijne avond,
    Bertha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. everything is just beautiful! I am in love with all of your garden planters...wish they were easy to come by here in the states! xoxo, tracie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Servies en servieskast = waw!

    Groetjes
    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen